Palautusoikeus



Valmiina toimitettavat tuotteet voi palauttaa 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautettavan tuotteen tulee olla uudenveroinen ja jälleenmyyntikunnossa:

  • Ei käytön jälkiä

  • Ei naarmuja, kulumia tai likaa

  • Ei hajusteita tms. vieraita hajuja

  • Tuote tulee pakata huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen

Palautuskulut

Asiakas vastaa palautuskustannuksista.


Huomioithan, että alkuperäistä toimituskulua ei palauteta, vaan palautamme ainoastaan tuotteen hinnan.

Hyvitys

Hyvitys käsitellään, kun palautus on saapunut takaisin JPGoodsin työpajalle ja tuote on tarkastettu.
Jos tuote on moitteettomassa kunnossa, palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.

Jos tuotteessa on käytön jälkiä tai vahinkoja, emme voi tarjota hyvitystä. Tällöin voimme lähettää tuotteen takaisin asiakkaalle, mutta asiakas vastaa uudesta toimituskulusta.

Huomio luonnonmateriaalista

Kaikki JPGoodsin tuotteet valmistetaan luonnollisesta, täysnahkaisesta kasviparkitusta nahasta. Pienet pintamerkit, luonnollinen elävä tekstuuri ja sävyerot kuuluvat aidon nahan luonteeseen eivätkä ole virheitä.
Valmistuksessa välttelen aina virheitä, jotka vaikuttaisivat tuotteen kestävyyteen tai käyttömukavuuteen.

Räätälöidyt tuotteet

Räätälöidyillä tai personoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kuten kuluttajansuojalaki määrittelee.
Tällaisia ovat esimerkiksi:

  • Erikoisvärit tai -yhdistelmät

  • Asiakkaan toivoma erikoislanka

  • Muu personointi

  • Custom-mitat tai -muokkaukset

Koska nämä tuotteet tehdään tilaustyönä, niitä ei voida myydä eteenpäin.

Pidäthän huolta, ettet lähetä takaisin tuotetta, jossa on näkyviä merkkejä käytöstä – näin vältyt turhilta palautusrahtikuluilta.


<